FANDOM

YleistäMuokkaa

Kylän yleiskatsaus kertoo, millainen kyläsi resurssikenttäjako on ja kuinka monta tasoa olet kehittänyt kullekin resurssikentälle. Kylän yleiskatsaukseen pääsee helpoiten klikkaamalla vasemmanpuolimmaisinta niistä viidestä ylhäällä näkyvästä kuvakkeesta. Travianin 3.5 -versiossa kuvakkeessa on kuva vuoresta, puusta ja pellosta, mutta vanhan version kuvakkeessa näkyy Travianin alkuajoilta tuttuja resurssikenttäkuvia.

Kylän keskusta

ResurssikentätMuokkaa

Jokaisen pelaajan aloituskylässä on aina neljä puunhakkaajaa, neljä savimonttua, neljä rautakaivosta ja kuusi viljapeltoa. Jos et ole kehittänyt resurssikenttien tasoa, kunkin resurssikentän kohdalla oleva vaaleankeltainen ympyrä on tyhjä. Jos resurssikentille on kehitetty tasoa, resurssikentän taso näkyy sen kohdalla olevassa ympyrässä. Yleiskatsauksen oikeassa reunassa näkyvät kunkin resurssikenttätyypin yhteenlaskettu tuntituotanto sekä niiden alapuolella kylässä olevat joukot.

Joukot yleiskatsauksessaMuokkaa

Kylän yleiskatsauksesta voit tarkistaa, mitä joukkoyksiköitä kylässäsi ja kuinka monta kutakin yksikköä löytyy. Joukot näkyvät tuntituotantojen alapuolella. Jos kylässäsi on eri heimojen joukkoja, ne näkyvät heimokunnittain siinä järjestyksessä, missä joukot ovat ohjeissa. Sankarit ovat aina ylimpänä.

Yleiskatsauksessa myös näkyy, jos kylääsi on tulossa vahvistuksia tai hyökkäyksiä tai jos olet itse vahvistamassa jotakuta tai hyökkäämässä johonkin. Kylääsi tulevat hyökkäykset on merkitty punaisella tekstillä ja kahdella ristikkäin vilkkuvalla miekalla. Kylääsi tulevat vahvistukset on merkitty vihreällä tekstillä ja kilvellä. Kylästäsi lähtevät hyökkäykset on merkitty keltaisella tekstillä ja kahdella ristikkäin vilkkuvalla miekalla ja kylästäsi lähtevät vahvistukset on merkattu keltaisella tekstillä ja keltaisella kilvellä. Et näe tarkempia tietoja joukoista yleiskatsauksen avulla. Jos sinulla on kyläsi keskustassa kokoontumispiste, voit sen avulla katsella tarkemmin kylääsi saapuvia tai kylästäsi lähteviä joukkoja.

kylän yleiskatsauksen kautta voit myös helposti vaihtaa kylää, jolla olet pelaamassa. Kylien valikko näkyy oikeassa reunassa.