FANDOM

YleistäMuokkaa

Kylän yleiskatsaus
Kylän keskusta on alue, johon kaikki rakennukset rakennetaan. Täysin tyhjässä keskustassa on 22 rakennuspaikkaa, joista kahdelle voit rakentaa vain tietyn rakennuksen - kylää ympäröivälle kapealle tontille sopii heimosta riippuen maamuuri (teutonit), paaluaita (gallit) tai kaupungin muuri (roomalaiset). Yhdelle kylän keskellä sijaitsevalle kaarevalle tontille et voi rakentaa muuta kuin kokoontumispisteen. Muille rakennuspaikoille voit rakentaa mitä tahansa heimollesi kuuluvista rakennuksista. Kaikki heimollesi kuuluvat rakennukset eivät kuitenkaan mahdu yhteen kylään. Kylän keskustaan pääsee klikkaamalla ylhäällä olevasta viidestä kuvakkeesta toista vasemmalta katsottuna. Travianin 3.5 -versiossa ko. kuvakkeessa näkyy rakennuksia, vanhassa versiossa keskelle kuvaa suuntautuvia polkuja ja rakennuksia niiden vierillä.

Resurssientuotantoon vaikuttavat rakennuksetMuokkaa

Vaikka resurssikentät ovatkin kylän ulkopuolella (yleiskatsauksessa), resurssintuotantoa parantavia rakennuksia voi rakentaa kylän keskustaan. Tällaisia rakennuksia ovat viljantuotantoa edistävät viljamylly (3.5 -versiossa pelkkä mylly) ja leipomo. Puuntuotantoa edistää sahaamo (3.5 -versiossa saha), saventuotantoa tiilitehdas ja raudantuotantoa rautavalimo. Jokaisella on omat vaatimuksensa, joista voitte lukea rakennusten omista artikkeleista.